Votre Forum

Vous n'êtes pas identifié.

#1 14-06-2018 07:10:54

Labi1995
Membre

mijl lange run drie dagen voor de

Ik begon te lopen kort na mijn eerstejaars schooljaar. Ik was op zoek naar een manier om actief te zijn en een concurrerend verkooppunt te vinden; Ik had basketbal gespeeld op de middelbare school en op AAU-niveau. De eerste race waarvoor ik trainde was de Maine Marathon in 2003. Het was een 'bucket list'-ding. Ik dacht dat ik er een zou doen en klaar zou zijn (we weten allemaal hoe dat gaat). In voorbereiding liep ik een lokale 5K en 10K en werd in Nike Air Max 95 Womens elke race als eerste in Nike Air Force 1 Dámské mijn leeftijdsgroep geplaatst. Nike Air Huarache Femme Op dat moment was ik verslaafd.
Ik heb niet echt racen of serieus gerend voor ongeveer drie jaar van 2007-2010, en ben toen opnieuw de loopbaan begonnen in 2010 nadat mijn dochter Sophia een jaar oud was. Ik heb op elke afstand PR gedaan in 2010-11 en heb toen mijn zwangerschap met Jack doorgenomen in 2012. Vorig jaar en dit voorjaar waren mijn meest succesvolle hardloopseizoenen tot nu toe en ik heb nu een aantal overall wins in mijn riem. heb twee kleintjes, Sophia is 4 en Jack is 22 maanden.
Tijdens mijn eerste zwangerschap liep ik heel weinig. Ik kwam net uit een tijd (twee jaar) dat ik niet meer dan drie of vier mijl per keer racet of rende. Tijdens mijn zwangerschap gebruikte ik meestal de elliptische trainer en deed ik krachttraining. Ik rende op tot ongeveer zeven Nike Air Max Tavas Dámské maanden, terwijl ik zwanger Nike Air Max 2017 Femme was van Sophia, maar nooit meer dan Nike Air Max 90 Heren drie mijl.
Met Jack waren de dingen anders. Het jaar voorafgaand aan mijn zwangerschap met hem was ik serieuzer gaan trainen en had ik PR in de marathon met een tijd van 3:48. Niets geweldigs, maar na een paar teleurstellende races was ik tevreden met mijn tijd en wilde graag trainen voor een Boston-kwalificatietijd (Sarah verdiende haar BQ in mei van dit jaar). Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was van Jack, liep ik ongeveer 40-45 mijl per week. Mijn kilometerstand daalde onmiddellijk naar ongeveer 25-30 mijl per week, terwijl ik vocht tegen misselijkheid en algemene vermoeidheid die gepaard gaat met vroege zwangerschap.
Voor het grootste deel van mijn zwangerschap met Jack schommelde mijn kilometer rond de 25-30 mijl per week. Ik had ook een aantal races terwijl ik Nike Air Max 1 Femme zwanger was: een 5K op 16 Nike Air Force 1 Damen weken, een halve marathon op 21 weken, een 5 miler op 26 weken en nog eens 5K op 28 weken. Mijn laatste run was een vier mijl lange run drie dagen voor de uitgerekende datum van Jack.
Ik zal echter wel toevoegen dat ik na mijn zwangerschap met Sophia merkte dat ik bij gelegenheid lekte terwijl ik rende - iets dat ik nog nooit eerder had meegemaakt. Dit ging na ongeveer een jaar langzaam weg. Maar het keerde meteen terug toen ik tijdens mijn zwangerschap met Jack begon te rennen. De incontinentie was te wijten aan een verzwakte bekkenbodem (die ik toen nog niet kende) en laksheid als gevolg van hormonale veranderingen.
Wat was in je persoonlijke ervaring het moeilijkste aan het hardlopen tijdens de zwangerschap?
Ik denk dat het moeilijkste deel van het doorlopen van zwangerschap is leren luisteren naar Nike Air Max 95 Womens en aanpassen aan de beperkingen Nike Air Huarache Damen van je lichaam. Een van de eerste dingen die me vroeg tijdens de zwangerschap opviel, was een verhoogde kortademigheid. Het kan vroeg in de zwangerschap frustrerend zijn, vooral in de eerste paar weken wanneer niets anders echt is veranderd, om volledig buiten adem te zijn in een tempo dat normaal gesproken gemakkelijk zou zijn.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com