Votre Forum

Vous n'êtes pas identifié.

#1 06-10-2015 10:15:22

sicaeontly
Nouveau membre

pouvez les attraper maintenant chez votre détaillant New Balance local

Ik sloot het boek zonder het delen van welk model ik mentaal had gekozen, en vroeg hen hoe ze zich voelden met betrekking tot unarchiving een silhouet dat exclusief zou zijn om een ​​samenwerking tussen ons. Ze waren meteen open, dat is wanneer ik deelde mijn voorliefde voor de new balance 574 dames. Ze legde uit hoe Dan Marino was een PONY handtekening atleet tijdens de late jaren '80, dus veel kleurstellingen zijn geworteld in een Dolfijnen-esque makeup.I wilde een geheel andere esthetische dan de OG te bieden aan de veelzijdigheid van het silhouet zien. Ik afgedwaald van tropische tinten, en zocht naar een zeer luxe palet gebruiken. Na ontvangst van het eerste monster, was ik verslaafd. De vorm, en hoe stevig het werd me echt onder de indruk.

De Glitch Pack heeft twee neemt de new balance dames sale en beide zijn zeker storend als je gewend bent om een ​​eenvoudige scheme.The daling heeft twee textiel versies van de New Balance 574 in Green Apple of Black. Beide zijn voorzien van eyepopping accenten als goed met paars en oranje opdagen respectievelijk. Deze voelen als iets dat je zou slip op na het werk om die vermoeide voeten uit die ongemakkelijke hakken. Als dat het geval ze zijn nu verkrijgbaar bij geselecteerde retailers, zoals New Balance Premier.Details over elke onder spikkels op de tussenzool en gestreepte veters. Kijk voor de twee nieuwe 1500 op fijnere New Balance retailers later buigt deze spring.

New Balance hun groene duim met de geheel nieuwe new balance heren Botanical Garden. De speciale editie is voorzien van een tuin-themed ontwerp met een doek bovenste geïnspireerd door tuinhandschoenen geaccentueerd met rode en blauwe suede en canvas. In de schoen en op de tong vindt u een bonte tuin druk vinden, terwijl een gom rubberen zool zit onder. De unieke New Balance 574 Botanical Garden is gereed om uw sneaker collectie te laten groeien, nu verkrijgbaar bij geselecteerde retailers zoals New Balance Rock City Kicks.New Balance blijft graven door hun archief een deel van hun premier schaduwen net op tijd voor de terug te brengen weer te breken.

De laatste keer zagen we de new balance outlet was met een bijgewerkte Grijs/zwart-Green esthetiek die de omvangrijke tussenzool nam aan taak door het geven van twee tinten van grijs naar de upper.Here overeenkomen met de NB 999 Elite keert terug met een bijgewerkte micro-perf suède op de enkel kraag en toebox gedrapeerd in een levendige Royal Blue. Een zwarte mesh wraps rond de hiel, terwijl een tonale grijze tussenzool brengt dingen samen heel mooi. Verkrijgbaar vandaag van select plekken zoals het Britse Size.Classic Amerikaanse gitaren en klassieke Amerikaanse sneakers combineren met de New Balance Connoisseur Guitars collectie, met het merk Made in USA modellen geïnspireerd door de rock n 'essentieel instrument roll's. Op het podium naast de collectie is de New Balance 574, uitgerust in premium tan suède en mesh geaccentueerd met zwart leder en rode details.

De stijlvolle look wordt gecompleteerd door het tandvlees rubberen zool hieronder en USA tekst op de hiel. Pak een paar nu als ze aankomen bij geselecteerde leveranciers new balance dames online als Feature.Over de afgelopen twee jaar, heeft J. Crew zich nogal een reputatie opgebouwd als een van de beste sneaker medewerkers die er zijn. Helaas kan de mannenmode reus niet meer vliegen onder de radar in de sneaker wereld dankzij Frank Muytjens 'gretigheid voor kleur-blocking op silhouetten van de man in Amerika geboren New Balance.In feite, heeft J. Crew een grote rol in het duwen sneakers in de mainstream gespeeld; hun schoenen afdeling draagt ​​vaak een aantal grote erfenis modellen uit een ton van merken, maar hun selectie van NB modellen is top-shelf.

Today, J. Crew kondigt hun volgende samenwerking met New Balance schoenen, aandacht voor de 990 V.1 model uit 1982.De kleurstellingen van Cobblestone en Indigo Flame nemen vormen hier, waarbij de rustieke tan en bruine tinten en sportieve indigo en warme oranje handelen in tegenstelling tot een ander. Maar boven een New York City metro platform, kijken ze comfortabel thuis, en je zult de mogelijkheid om 'em in de jouwe te brengen wanneer J. Crew daalt ze uitsluitend hier op 7 maart te hebben. Krijg onder een gedetailleerde kijk en stay tuned voor de officiële release in twee days.New Balance outfits van de dames met een prachtige nieuwe look voor de 576.

Pied de page des forums

Créez Votre Propre Forum
Insérer vos Graphiques
Dictionnaires de Traduction
Hébergé par ForumCrea.com